تازہ ترین
ناکام فوجی بغاوت کے شبہ میں ترک وزارت خارجہ کے 78ملازمین گرفتار
جرمن چانسلر کا میونسٹر شہر میں نیٹو فوج کے ٹینک بریگیڈ کا دورہ
جاپان میں حساس مقامات کے قریب ڈرون پروازوں پر پابندی کا قانون منظور
افغانستان میں پر تشدد واقعات گیارہ طالبان، تین پالیس اہلکا ر ہلاک ، متعدد افراد زخمی
جنگ کی صورت میں ایران کو مکمل طور پر تباہ کردیں گی ٹرمپ کی دھمکی
  1  جنوری‬‮  1970

پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ سے پاکستان میں چینی سفیر نے ملاقات کی جس کے دوران باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ آئی ایس پی آر کے مطابق جی ایچ کیو میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے چینی سفیر یاو جنگ نے ملاقات کی دونوں شخصیات نے علاقائی سلامتی کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا چینی سفیر نے خطے میں سلامتی اور کوششوں کو سراہا ۔
چین کے سفیریاؤجنگ چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل زبیرمحمودحیات سے جی ایچ کیو راولپنڈی میں ملاقات کی۔فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق ملاقات کے دوران خصوصاً علاقائی امن کے تناظرمیں سلامتی کی ابھرتی ہوئی صورتحال اورباہمی دلچسپی کے امورپرتبادلہ خیال کیاگیا۔
کویت کے امیر شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح نے پاکستانی برادری کو ویزے کی پابندیوں سے متعلق درپیش مسائل کے حل کیلئے ذاتی کوششیں کرنے کایقین دلایا ہے۔وہ اتوار کے روز کویت میں وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی سے گفتگو کررہے تھے۔وزیر خارجہ نے امیر کو کویت میں پاکستانی برادری کو ویزے کی پابندیوں کی وجہ سے درپیش مشکلات اور خدشات کے بارے میں آگاہ کیا۔انہوں نے صدر ڈاکٹر عارف علوی اور وزیراعظم عمران خان کی طرف سے کویت کے امیر کو خصوصی خطوط پہنچائے۔امیر کویت نے پاکستانی قیادت خصوصاً وزیراعظم عمران خان کیلئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔شاہ محمود قریشی نے مقبوضہ کشمیر میںبھارتی حکومت کی طرف سے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے خلاف آواز اٹھانے اور پاکستان اور بھارت کے درمیان حالیہ کشیدگی کے دوران پاکستان کے موقف کی حمایت کرنے پر امیر کویت کا شکریہ ادا کیا۔وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان کے ایک لاکھ سے زیادہ کارکن اور ماہرین کویت کی ترقی میں اہم کردار ادا کررہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان کویت کے ساتھ اپنے تعلقات کو انتہائی اہمیت دیتا ہے۔


ہتھیار
        

تازہ ترین ویڈیو
علاقے
آرمی
ٹیکنالوجی
علاقے


تمام اشاعت کے جملہ حقوق بحق ادارہ دفاع ٹائمز محفوظ ہیں۔